Friday, January 25, 2013

Bijna weekend

Wat een prachtige winter dag! Het is nu 9 uur 's ochtends, zo'n 20 graden met een heerlijk zacht zonnetje. Omdat de fontein nog uit staat hoor ik de vogeltjes tjilpen die zich in de struikjes verschuilen. Echt zalig. Irma en Viggo hadden geen betere dag kunnen uitzoeken om in HK aan te komen. ;-) Ik zal ze vandaag nog wel zien.


Chiel is vanmorgen weer het bussie in gegaan. Helemaal happy omdat gisteren middag eindelijk de brace is opgemeten en hij echt veel meer gevoel krijgt in zijn lijf. Maar ook een beetje verdrietig omdat vandaag de marathon van Dubai wordt gelopen waar hij eigenlijk aan mee zou doen. Pim en Jesse lopen hem ook en hij had er heel graag bij willen zijn. En toen hij aan het whatsappen was met Jesse liepen de traantjes over de wangen.

Echt, we zijn bijzonder positief en we staan er super sterk in en we zijn een super team die oprecht van elkaar houden en alles voor elkaar willen doen maar sorry... ik moet heel even...
WAT EEN ONGELOOFLIJKE ROTSTREEK DAT CHIEL DIT MOEST OVERKOMEN!!!! Mijn hart breekt als ik hem zo zie...

Ton is weer naar NL vertrokken gisteravond. Ik heb gisteren een dagje met hem doorgebracht. Beetje rondneuzen, stukje lopen, bij Chiel op bezoek geweest, met het minibusje naar Mongkok gescheurd, noodle soep gegeten in het kleinste zaakje ooit, naar de Taste supermarkt geweest waar we ons avondmaal kant en klaar hebben gekocht. Hij keek zijn ogen uit. Omdat ik weet dat Ton helemaal gek is op Char Sui (bbq-pork met honing) en Pork Belly (krokant en juicy) hebben we de slager gevraagd om een paar grote stukken af te snijden en samen met de kant en klare groenten was het een geweldige maaltijd. Beetje rijst koken en klaar is Kees. Ton heeft 's middags nog een paar uur gewerkt op het terras bij ons thuis. Zonnetje, bakkie koffie, 20 graden, wat wil een mens nog meer?

Maar het weekend staat weer lekker voor de deur. Daar gaan we eerst maar eens van genieten. Volgende week wordt een drukke week, vol met collega bezoek, opnieuw een bezoek aan de immigration-tower in Wanchai, ziekenhuis bezoek, Chinese visa halen want die oude kan ik dus weg gooien (zonde van die 60 euro) en als het goed is een bezoek aan Shenzhen voor het jaarlijkse nieuwsjaar feestavondje!

6 comments:

Mickey said...

het is ook KLOTE!! en oneerlijk!!! en dat mag je best zeggen. Beter out dan in, zegt Shrek. En die heeft gelijk. (geldt ook voor traantjes. Enzo. )
Jullie zijn super samen, zo sterk, zo'n goed team, samen er tegen aan, en door julli positivisme en gezamelijke harde werken is Chiel nu al zo'n end verder dan een paar weken geleden. Maar dat neemt niet weg dat t KLOTE is! En oneerlijk!!!
Heeeeeeel dikke kus, en armen on jullie heen, op afstand (shit). Jullie waren altijd al, en zijn nu more than ever HELMAAL TOP!!!

ZOOOOOO veel liefs jullie kant op! Hang in there!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

miss honeybee said...

Lieve Mickey, heel erg bedankt! Ik wil echt niet zeuren en negatief zijn maar soms kan ik het wel uitschreeuwen van verdriet...In ieder geval een hele dikke kus!

Simone said...

Ohh lieve Ansje, mijn hart breekt nu ik dit zit te typen omdat je juist niet zeurt of mokt dat het allemala zooo oneerlijk is dat chiel dit is overkomen, maar echt lieverd DAT IS WEL!!!!! Maar de manier waarop jullie alle twee hier mee omgaan is zooo ontzettend sterk, dat jullie echt een voorbeeld zijn voor alle mensen om je heen. En ik weet ook dat je niet de negatieve zaken wil belichten als die er zijn, maar wees echt gerust dat mag ook hoor!! For better and for whorse.... we always love you guys!!!!

Arlene said...

Nu heb ik even last van tranen want Ansje en Chiel het is toch heel normaal dat je af en toe opstandig en boos bent,gooit het er alsjeblieft uit ,krop het niet op ,flink zijn is goed maar tegen alles in flink doen is niet nodig,iedereen snapt dat jullie nu door een rot tijd heen moeten en dat dit niet altijd even makkelijk zal zijn en jullie zijn een prima team maar ook gewoon mens!!
En het is nu de eerste keer dat Chiel echt geconfronteerd wordt met het feit dat Jesse en Jos een marathon lopen en hij er niet bij kan zijn.Dat doet pijn!!
En Simone heeft gelijk wij kunnen je niet van dichtbij steunen en af en toe een arm om jullie heen slaan dus gooi ook je opstand en boosheid er maar uit!Dat begrijpt iedereen!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXX

miss honeybee said...

Oh lieve zusjes, het doet me echt zoo goed om jullie berichtjes te lezen! Ik voel jullie steun helemaal hier in HK en dat sleept ons/mij er echt doorheen. Hele dikke kus!!

Anonymous said...

Driedubbel KLOTE dat is het, en wij zouden zo graag meer voor jullie kunnen doen alleen maar op deze wijze ons medeleven betuigen, heb het regelmatig over Chiel en jou met collega's en lieve vrienden, maar je mag altijd en dan ook ALTIJD, of het nou midden in de nacht is of overdag bellen en uithuilen, ik hoop dat je dat weet, JIJ en CHIEL. Jullie zijn een voorbeeld voor heel veel mensen. Dikke kus, Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails